środa, 28 września 2011

Spotkanie po roku :))))))

Dzisiaj specjalne, wspominkowe wydanie bloga :)

Bez dwóch zdań, największą wartością Tajwanu są jego mieszkańcy :) W żadnym innym kraju nie spotkałem tak sympatycznych, chętnych do pomocy i uprzejmych ludzi. W zeszłym roku, gdy byłem tutaj razem z etno-ekipą (Ada, Myria, Dorota, Szymon i Cyprian - pozdrowienia dla Was!) poznaliśmy mnóstwo ciekawych osób, ale przede wszystkim poznaliśmy trzy wspaniałe nauczycielki z National Kaohsiung Normal University. Kilka dnia temu wybrałem się razem z nimi na kolację, powspominaliśmy stare czasy, obgadaliśmy nowe... :) A w tych "nowych" sporo zmian. Poniżej kilka zdjęć z tego spotkania :)

Od lewej: Cheng YuMin, Schen Yun, Guo Menghan :)

Oto moja studentka języka polskiego - w ramach wymiany :)

A to przyszła nauczycielka studentów w Polsce (już od połowy października ;))

Mimi specjalnie na spotkanie przyjechała z Tainanu 

I zdjęcie ze swoim wychowankiem ;)

Kadra nauczycielska Tajwanu :)

Czas wracać do akademika

Najlepszy środek transportu w Kaohsiung!

Easy rider ;P

Dziewczyny aktualnie pracują w nauczycielskim zawodzie, a YuMin jak napisałem w połowie października leci do Polski i będzie uczyć studentów języka chińskiego!!!! :) Szczęściarze :)

I jeszcze pozdrowienia dla Madzi i Ani - wypytywały o Was, musicie się spotkać w Polsce ;)

Do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz