sobota, 25 sierpnia 2012

Epilog

Czytając mój blog, na pewno z  łatwością zauważyliście jak szczególny stosunek mam do Tajwanu. Każdy ma takie swoje miejsce, do którego zawsze chce wracać. Miejsce pełne wspomnień, o którym często śni, nawet będąc daleko. I taki właśnie jest mój Tajwan. Mam nadzieję, że pisząc ten blog, udało mi się choć trochę przybliżyć Wam kulturę i historię Formozy i że przy okazji nie zanudziłem nikogo na śmierć. Dziękuję za Waszą uwagę i miłe słowa na temat bloga, które do mnie docierały. Pisanie go sprawiało mi wiele radości. Przylatujcie na Tajwan, doświadczcie sami tego o czym tutaj opowiadałem :)

Wracam do Polski, a to oznacza kolejny zwrot w życiu i kolejne wyzwania. Z drugiej strony, to też spotkanie z rodziną i przyjaciółmi, za którymi tak bardzo się stęskniłem. Do zobaczenia w kraju, a tym czasem kończę ten blog. Jeśli w jego miejsce pojawi się nowy projekt, to na pewno Was poinformuję, pomysłów w głowie mam jak zawsze bez liku ;) A może jeszcze kiedyś wrócę na Tajwan i go wznowię? Kto wie, kto wie… ;)

Paweł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz